tisdag 17 augusti 2010

Övning i självkontroll...

Denna dag har inte gått helt så som man önskat... Det visade sig att min dator inte längre hade drivrutiner till skrivaren i kyrkan så den korta turen till kyrkan för tog fram till kl 14! Då hade jag fått muta en tekniker från Xerox med nya strängar till hans elgitarr för att få löst problemet.
Därefter skulle jag bara till TRE-butiken för att uppdatera mitt mobila bredband som lär behövas den närmsta tiden. Efter 45 minuters kö visade det sig att det kunde dom inte så jag fick köpa ett nytt.
Därefter visade det sig att SJ:s biljettautomat i Kungsbacka inte fungerade och i samma veva meddelade en av sönerna att bredbandet hemma lagt av.
Beslöt mig för att skita i allt och klippa gräset - men bensinen var slut.

Känns som jag går och lägger mig och inväntar en ny dag med nya möjligheter.

Suck.

/Lasse

4 kommentarer:

  1. Vissa dagar är helt enkelt bara en transportsträcka. Lika bra då att tillbringa dem på ett gôtt ställe- som sängen ;)

    SvaraRadera
  2. Ge aldrig upp! Ha tro!
    Åke S

    SvaraRadera
  3. Hej Lasse. Din eländiga dag gav mig ett skratt.
    Kajsa

    SvaraRadera