lördag 4 september 2010

En dag på T8

Som jag misstänkte blev det en mycket bra dag på T8 tillsammans med distriktsföreståndare och ledningsgrupp. Ett bra gäng som vill mycket den situation de nu finns och i den vi är påväg in i.
Jag är tacksam att jag fick chansen att lära känna en del nya människor och viljan från alla att vara med och stötta och hjälpa till är enorm. Det är bra. Informationsflödet är en viktig fråga och vi hoppas vi kan lösa en del med ny hemsida - men också genom denna blogg.

Veckan ser för min del ut som följer:
Söndag: Skriva klart protokoll och highlights från senaste styrelsemötet. Det är VERKLIGEN dags!
Måndag: En hel del texter och planering på fm. Inte minst texter till hemsidan och jakt efter företag/konsult som kan hjälpa oss hantera alla remissvar. Nån idé någon? Måndag em är det Överås som gäller och kvällen är en träff med ordföranden inom SMK inplanerad i Kungälv.
Tisdag: Under dagen skall ett utskick till alla församlingar förfärdigas och på kvällen är det remissverkstad i Ulricehamn SMK.
Onsdag: Läsa, skriva och kanske vara lite ledig...
Torsdag: Stockholm och träff med RTO (rådet för tjänsten som ordinerad) inom MK.
Fredag: Ännu lite oklart förutom att jag skall ha en begravning...

I övrigt räknar jag med att det fylls på efter hand...

Nu är det "Här är det liv" och Fajitas med familjen!

/Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar