måndag 13 september 2010

Namnet - semifinal!

Sitter återigen på tåg till Sthlm och denna gång är det för att träffa samfundsledare och equmenia, samtala med equmenias ordförande Patric Forsling över en lunch och därefter träffa SMK´s kommunikationschef Görel som till och med är nyare än jag på jobbet... Ser helt enkelt ut att bli en bra dag!
När fortfarande en stilla förhoppning att hinna hem till GBG för derbyt Blåvitt - GAIS. Vi får väl se...

Annars är veckan ganska fulltecknad Lidköping och Tibro på tisdag, Borås på onsdag och Falun på torsdag och Alingsås på söndag.

Nu drar också semifinalen av namnomröstningen igång. Se till att rösta även om inte ditt favoritnamn är med på listan - för, som Uffe Lundell säger, "En inställd spelning är också en spelning". Om nu det är ett applicerbart citat... Men bra sagt är det. Tror jag.
De är de tre högs placerade namnen i förra omröstningen här på denna blogg som nu möts i en semifinal.
Sen blir det final... Oj, va spännande!

/L

3 kommentarer:

  1. Vad ska jag rösta för om jag inte gillar förslagen? Nu förstod jag inte, hälsar elisabeth

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick Forsling att erkänna att Gais är skräp.

    SvaraRadera
  3. Elisabeth: Nej, det kändes inte klockrent ens när jag skrev det men det är ju coolt sagt på nåt sätt... Det jag menar är att det är roligare om du röstar på nåt av dom tre, dvs det du gillar BÄST av dom tre än att inte rösta alls.
    Erik: Nja, jag ser det mer som droppen som urholkar stenen... =)

    SvaraRadera