onsdag 1 september 2010

Sjukt...

Gårdagen började verkligen bra med ett samtal med Johan Nilsson, equmenia. I två timmar pratade vi om allt möjligt. Bra, intressant och trevligt. Framåt lunch började jag må kasst i magen och magkatarren gjorde sig påmind på ett smärtsamt och konkret sätt... Tillbringade resten av dagen påväg mellan sängen och vissa andra faciliteter... Så min medverkan i Redbergskyrka fick strykas vilket jag tyckte var väldigt tråkigt - hade verkligen sett fram emot det. Också idag fick det bli sängen då jag inte riktigt känner mig på banan ännu. Skulle varit i Sthlm på T8 för gemensamt presidiemöte men det gick inte...

Nu laddar jag för morgondagen då jag skall träffa Metodistkyrkans kabinett (biskop och distriktsföreståndare). 

Alla instanser verkar nu överens om att en samlokalisering i nya lokaler för den nya kyrkans kansli är den enda vägen. Bara en sån sak. Det rör på sig!


/Lasse

4 kommentarer:

  1. Alvik... är inte det ett handbollslag eller basketlag eller nåt sånt???

    SvaraRadera
  2. Basket, tror jag. Men det kan väl gå ändå? =)

    /Lasse

    SvaraRadera
  3. Kraft, mycket kraft, i ditt arbete och i hela
    livet. Tänker, ber och hoppas.
    Kerstin

    SvaraRadera
  4. Tack, Kerstin! Det går det åt.

    /L

    SvaraRadera